Biuro prasowe

Komunikat prasowy

30 lipca 2014, 09:15

Groupon w nowych barwach

Groupon się zmienił – nowa odsłona strony internetowej dostępna dla wszystkich

Warszawa, 30 lipca 2014 r. - Groupon (NASDAQ: GRPN) - Od teraz strona internetowa największego serwisu usług w Polsce - groupon.pl wygląda i „zachowuje się” inaczej. Jej nowy layout i funkcjonalności są odpowiedzią na to, że w serwisie dostępnych jest znacznie więcej ofert niż na początku. Wcześniej było ich mniej, a sprzedawane były na zasadzie zakupów grupowych. Teraz Groupon udostępnia swoim użytkownikom ich tysiące, ale tylko niektóre z nich można zaliczyć do tej kategorii. Strona została więc zaprojektowana w taki sposób, by ułatwić użytkownikom wygodne znalezienie interesujących ich propozycji.

Dominujący wcześniej zielony kolor został zastąpiony „czystszym”, minimalistycznym białym tłem. Użytkownicy zobaczą też nową czcionkę – Open Sans. Layout sprzyja teraz wygodnym zakupom -  wybór ofert jest łatwiejszy niż wcześniej, dzięki wyeksponowanej wyszukiwarce, bardziej intuicyjnej nawigacji, a także możliwości dokładniejszego filtrowania.

Strona Groupon.pl od teraz zacznie się automatycznie personalizować, dostosowując widok witryny do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są teraz na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, aby upewnić się, że to, co oferuje im serwis najbardziej odpowiada ich zainteresowaniom (np. oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania). Ta zmiana jest kolejnym krokiem ku personalizacji serwisu po kwietniowym wprowadzeniu Smart Deals, czyli inteligentnego newslettera Groupon, przygotowującego oferty według demografii i lokalizacji użytkowników.

Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach), co będzie ułatwieniem zarówno dla kupujących, jak i firm oferujących swoje usługi.

Groupon zmienił się na dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich jest sfera online, którą można zobaczyć od razu, kiedy wejdzie się na stronę. Druga wielka zmiana zaszła w sferze offline, o którą dbamy dzięki ciągle udoskonalanym narzędziom, pozwalającym na weryfikację potencjalnych klientów biznesowych oraz ich ocenę przez użytkowników. Wprowadziliśmy także zasadę bezwarunkowego zwrotu środków w przypadku nierzetelnych firm - powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.

Nowa odsłona strony to również dobra wiadomość dla klientów biznesowych Groupon, wystawiających w serwisie swoje oferty. Dzięki estetyce, propozycje firm są teraz lepiej wyeksponowane i użytkownicy chętniej je kupią - globalne badania firmy wykazały, że obroty po wprowadzeniu nowego layoutu i funkcji na stronie wzrosły w niektórych krajach nawet o 15% (np. w Wielkiej Brytanii).  

Zmiany są elementem globalnej polityki unifikacyjnej Groupon. W formie docelowej będzie możliwość wprowadzania modyfikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich krajach, w których obecna jest firma.

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) - Groupon to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.


Załączniki

Groupon_nowa_strona.jpg
rozmiar: 142 KB
typ: .jpg
Groupon_Travel.jpg
rozmiar: 114 KB
typ: .jpg
Groupon_Twoje_Miasto.jpg
rozmiar: 160 KB
typ: .jpg


Inne formaty komunikatu