Biuro prasowe

Komunikat prasowy

26 listopada 2015, 16:04

Groupon uruchamia Międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych w Polsce

Od początku czerwca 2015 r. działa w Warszawie międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych Groupon (SSC), obsługujące klientów z dziesięciu państw, w tym z Polski. W polskim centrum powstanie 300 nowych stanowisk, które zostaną obsadzone pracownikami z lokalnego rynku pracy.

Po szczegółowych badaniach i analizie rynku centrala firmy podjęła decyzję o zlokalizowaniu centrum SSC w sercu Europy – w Polsce. Klientów obsługiwać będą polscy pracownicy Groupon oraz pracownicy zatrudnieni w ramach trwającego procesu rekrutacji. Ponadto polska centrala będzie obsługiwać klientów linii biznesowej Groupon Produkty na region EMEA.

Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska: Od 5 lat Groupon pozostaje wiodącym graczem na rynku e-commerce i m-commerce w Polsce. Lokalizacja Centrum Usług Wspólnych jest potwierdzeniem efektywności operacyjnej naszego zespołu.

 W Centrum Usług Wspólnych w Polsce zatrudnienie znajdzie docelowo 500 osób. Z myślą o rozwoju działalności Groupon na rynku EMEA, firma planuje zrekrutować do zespołu ponad 300 osób na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie.

Polski rynek jest pełen młodych, uzdolnionych ludzi, posługujących się kilkoma językami, którzy doskonale odnajdują się w środowisku usług e-commerce i w sposób organiczny rozpoznają potrzeby nowoczesnego klienta – skomentowała Barbara Weisz, dyrektor ds. obsługi klienta na region EMEA.

Od czasu pojawienia się Groupon na polskim rynku w 2010 r. wiele się zmieniło. Liczba ofert na stronie zwiększyła się z 300 do 14 tys. dziennie. Do zmienionego w 2014 r. układu strony dodano nowe funkcje oraz wprowadzono wysoko ocenianą aplikację mobilną, dzięki której klienci mogą odkrywać znajdujące się w pobliżu miejsca i zawierać transakcje przy pomocy jednego kliknięcia. Otwarcie centrum to kolejny krok na drodze rozwoju działalności Groupon w Polsce.

Osoby zainteresowane pracą w Groupon na tworzonych stanowiskach mogą zgłosić się do Koordynator ds. Rekrutacji, Monika Jakubek–Skultecka - rekrutacja(@)groupon.pl

 

 

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest światowym liderem lokalnego handlu i miejscem, gdzie można kupić prawie wszystko, zawsze i wszędzie. Wykorzystując swój globalny zasięg i pozycję, Groupon, zarówno w ofercie mobilnej, jak i na stronie www, zawsze proponuje konsumentom ciekawe oferty dostępne na rynku, w cenach nie do pobicia. Dzięki zakładce Groupon Twoje miasto odkryjemy specjalnie wyselekcjonowane oferty w swoim mieście, z Groupon Travel pojedziemy na wymarzone wakacje, a Groupon Shopping daje m. in. szeroki wybór elektroniki, sprzętu gospodarstwa domowego oraz ubrań i akcesoriów. Groupon na nowo definiuje sposób, w który tradycyjne małe przedsiębiorstwa przyciągają, utrzymują i wchodzą w interakcję z klientami. Groupon zapewnia partnerom szeroki pakiet produktów i usług, w tym możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, przetwarzania płatności kartami kredytowymi oraz rozwiązania dla punktów sprzedaży, które pomagają firmom rozwijać się i działać bardziej efektywnie.

Jeśli chcesz zapisać się do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.


Załączniki

Aniela Hejnowska.jpg
rozmiar: 7 MB
typ: .jpg
wordmark_one_cmyk.jpg
rozmiar: 605 KB
typ: .jpg


Inne formaty komunikatu