Biuro prasowe

Komunikat prasowy

29 lutego 2016, 15:01

Groupon sprzedał miliardową ofertę

Wymówienie nazwy „Groupon” miliard razy zajęłoby prawie 32 lata, a konkretnie 11.574 dni.

 Groupon poinformował o sprzedaży miliardowej oferty, co pozwoliło firmie dołączyć do Apple, McDonalds, Ubera, The Beatles, Elvisa oraz innych marek i znanych postaci, które przekroczyły miliardowy próg sprzedanych produktów. Miliardowy groupon to oferta promocyjna o wartości od 11 do 20 dolarów na zakup pizzy i innych dań kuchni włoskiej w Pirrone’s Pizzeria w St. Louis w Stanach Zjednoczonych.

– Bardzo się cieszymy, że udało nam się dołączyć do elitarnego klubu „miliardowych” marek i znanych osób. Z drugiej strony podchodzimy do naszego sukcesu z pokorą – powiedział Rich Williams, CEO Groupon. – Ogromne podziękowania należą się naszym partnerom, którzy oddali promocję własnych biznesów w nasze ręce oraz naszym klientom, którzy na co dzień śledzą nasze oferty w poszukiwaniu najlepszych firm w okolicy.

– To świetnie, że miliardowy groupon został sprzedany przez naszą rodzinną firmę – powiedział Jay Jaworski, właściciel Pirrone's Pizza. – Groupon to dobry pomysł na promocję w lokalnej społeczności. Bardzo skutecznie przyciągamy nowych klientów oraz sprawiamy, że stają się stałymi bywalcami naszego lokalu.

Ciekawe statystyki - miliard sprzedanych grouponów to:

  • 359 km burgerów ułożonych jeden na drugim, to tyle co 1 554 Pałaców Kultury.
  • 502 lata zajęć jogi albo tyle, ile zajęłoby obejrzenie wszystkich siedmiu części Gwiezdnych Wojen 282 986 razy.
  • 4 miliony zabiegów usunięcia owłosienia, w wyniku których opróżniono 2 biliony mieszków włosowych.
  • 134 miliony rzutów kulą do kręgli, to prawie tyle, ilu mieszkańców mają łącznie Polska, Niemcy i Holandia.
  • Ponad 13 miliardów dolarów zainwestowane w lokalne biznesy i społeczności.

Pirrone’s Pizzeria otrzyma 10 tys. dolarów w podziękowaniu za pomoc Groupon w przekroczeniu progu 1 miliarda. Kat Rowe z St. Louis, klientka, która nabyła miliardowy groupon, otrzyma roczny darmowy pakiet grouponów[1].

Pierwszy groupon sprzedano w październiku 2008 r. na zakup pizzy o wartości od 13 do 26 dolarów w Motel Bar w Chicago.

 

[1] 100 tzw. Groupon bucks do zrealizowania co tydzień w lokalnych firmach przez cały rok kalendarzowy

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, od którego rozpoczynasz przeglądanie Internetu zawsze gdy chcesz kupić cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi, podróże i produkty na całym świecie w cenach nie do pobicia.

Niezależnie od tego czy korzystasz z komputera, czy urządzenia mobilnego, zawsze znajdziesz na Groupon najciekawsze oferty w mieście dzięki Groupon Local, najlepsze propozycje podróży na Groupon Travel oraz bogaty wybór elektroniki, ubrań i akcesoriów na Groupon Shopping.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.


Załączniki



Inne formaty komunikatu