Biuro prasowe

Komunikat prasowy

6 września 2016, 10:36

Zainwestuj w siebie

Najbardziej zadbane miasto w Polsce? Groupon sprawdził, mieszkańcy których miast najbardziej dbają o swoją dietę, urodę i zdrowie.

Z roku na rok rośnie zainteresowanie Polaków dobrym wyglądem i zdrowym trybem życia. Zadbane ciało, właściwa dieta i zdobywanie nowych umiejętności stały się powodem do dumy, na który nie szczędzimy pieniędzy. Groupon przeanalizował dane sprzedażowe za ostatni rok, sprawdzając, mieszkańcy których miast najbardziej inwestują w siebie. Z szerokiego wachlarza ofert przyjrzano się takim kategoriom jak: cateringi dietetyczne, fitness, usługi kosmetyczne i zdrowie.

„Wśród naszych klientów, obserwujemy coraz większą potrzebę dbania o siebie, a w szczególności o swoje zdrowie i urodę. Przekłada się to na rosnące inwestycje w różnorodne zabiegi, zajęcia fizyczne, dietę czy naukę nowych umiejętności. Tym bardziej jesteśmy dumni z oferty kampanii „Zainwestuj w siebie”, gdzie proponujemy niemal 2000 różnorodnych ofert: kursów edukacyjnych, salonów urody, day spa, cateringów dietetycznych czy zabiegów medycznych. Dzięki tak bogatej ofercie, Groupon daje możliwość zadbania o siebie od stóp do głów w rozsądnych cenach” - powiedział Piotr Haładus – szef Groupon Local w Polsce.

W pierwszej trójce[1] znalazły się największe ośrodki miejskie kraju, jednak mniejsze miejscowości wcale nie zostały w tyle:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Poznań
  4. Trójmiasto
  5. Łódź
  6. Częstochowa

Fit Warszawa i Śląsk

Szalone tempo życia w stolicy kraju niesie za sobą potrzebę inwestycji w zdrową dietę, na którą zwykle brakuje czasu. Najwięcej ofert cateringu dietetycznego zakupili właśnie zabiegani mieszkańcy Warszawy, ceniący sobie dostawę zbilansowanych posiłków pod same drzwi.
Z kolei Ślązacy postawili na regularny wysiłek sportowy, kupując najwięcej karnetów fitness.

Zadbany Wrocław i Kraków

Najbardziej zadbaną skórą twarzy mogą pochwalić się Wrocławianie. Według danych Groupon kupili oni największą liczbę pakietów kosmetycznych i zabiegów na twarz, wartą niemal
5 milionów złotych. Na zadbane dłonie i zdrowe zęby postawił Kraków, inwestując w ostatnim roku w zabiegi manicure oraz czyszczenia zębów.

Poznań tryska zdrowiem

Zwykle oszczędni Poznaniacy nie szczędzą pieniędzy na swoje zdrowie. To wśród mieszkańców tego miasta najpopularniejsze okazały się: rezonans magnetyczny, masaże lecznice czy terapie kręgosłupa – wydali na nie prawie 10 milionów złotych. Poznań plasuje się w czołówce, również w kwestii zabiegów wellness. Przez ostatni rok wydano tu najwięcej, bo aż kilkanaście milionów złotych, na zabiegi relaksująco – upiększające.

 Podczas kampanii „Zainwestuj w siebie” Groupon proponuje klientom różnorodne oferty
z kategorii zdrowie, uroda, sport czy edukacja. „Pragniemy dać klientom możliwość zainwestowania w siebie, nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień” – mówi Piotr Haładus.

W terminie 2-20 września na klientów czekają dodatkowe przeceny na popularne usługi. Aby zobaczyć całą kolekcję „Zainwestuj w siebie” odwiedź: https://www.groupon.pl/occasion/zainwestuj-w-siebie

[1] Na podstawie wyników sprzedaży Groupon za okres 1.08.2015-1.08.2016

Informacja o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest liderem na rynku ofert lokalnych, od którego rozpoczynasz przeglądanie Internetu zawsze gdy chcesz kupić cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi, podróże i produkty na całym świecie w cenach nie do pobicia.

Niezależnie od tego czy korzystasz z komputera, czy urządzenia mobilnego, zawsze znajdziesz na Groupon najciekawsze oferty w mieście dzięki Groupon Local, najlepsze propozycje podróży na Groupon Travel oraz bogaty wybór elektroniki, ubrań i akcesoriów na Groupon Shopping.

Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.

Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę works.groupon.pl.


Załączniki

2g-1696x450.jpg
rozmiar: 156 KB
typ: .jpg
Screenshot_1.jpg
rozmiar: 21 KB
typ: .jpg


Inne formaty komunikatu