Biuro prasowe

Komunikat prasowy

24 października 2016, 11:08

Miesiąc Teatrów zza kulis

Trwa ogólnopolska kampania Miesiąca Teatrów Groupon


Październik to wyjątkowy miesiąc dla widzów z całej Polski. Groupon – w ramach czwartej, ogólnopolskiej edycji Miesiąca Teatrów – wraz z ośrodkami kultury największych polskich miast, zaprasza na dowolne spektakle w niższej cenie. We współpracy z Radiem ZET Chilli oraz trzema regionalnymi stacjami rozdaliśmy w ramach promocji niemal 500 biletów na dowolne spektakle z naszej oferty. Stale otrzymujemy sygnały, że zainteresowanie inicjatywą Miesiąca Teatrów wśród słuchaczy oraz naszych klientów wciąż rośnie – mówi Łukasz Ostrowski, Dyrektor Zarządzający Groupon w Polsce.

Spacer po zakamarkach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie

Każdego sezonu przedstawieniom teatralnym, operowym lub baletowym towarzyszą nieznane widzom tajemnice teatralnego rzemiosła. Dlatego też, w ramach tegorocznej odsłony Miesiąca Teatrów, Groupon zaprosił na specjalną wycieczkę po zakamarkach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, pragnąc tym samym zachęcić do poszukiwania unikalnych doświadczeń kulturalnych. Spacerując po niekończących się korytarzach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i poznając zaskakujące przestrzenie tego gmachu, odnieśliśmy nieodparte wrażenie, że zostaliśmy dopuszczeni do tajemnicy, a zaproszeni goście dowiedzieli się, jak wielką pracę każdego dnia wykonują zatrudnieni tam fachowcy – dodaje Łukasz Ostrowski.

Magia dzieje się za kulisami

Jak wykazało badanie przeprowadzone przez Groupon, każdy, kto choć raz był w teatrze i uległ magii sceny, zastanawia się, co dzieje się po drugiej stronie kurtyny. Pomieszczenia teatru, które wzbudzają największą ciekawość wśród widzów to kolejno: charakteryzatornia; budka suflera; garderoba oraz pomieszczenia obsługi technicznej – takiej odpowiedzi udzieliło 56% badanych. Dlatego też, Groupon, podczas Miesiąca Teatrów odkrył rąbka tajemnicy jednej z największych scen Europy.

Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie to całkowicie samowystarczalna świątynia i fabryka sztuki jednocześnie. Niemal dwa hektary powierzchni, 1860 miejsc na widowni, scena o powierzchni 1150 metrów kwadratowych, na której z powodzeniem zmieściłby się dziesięciopiętrowy budynek.

To jedyny teatr w Polsce gdzie wszystkie elementy sztuki produkowane są na miejscu. W wielkich szafach - garderobach przechowywanych jest obecnie niemal 40 tysięcy kostiumów, wszystkie szyte są na miarę oraz do każdego spektaklu indywidualnie. W samym obiekcie pracuje blisko tysiąc osób w rozmaitych pracowniach, takich jak: malarnia, stolarnia, szwalnia czy pracownia rzeźb i rekwizytów.

O kampanii

Patronem medialnym wydarzenia jest Radio ZET Chilli. Patronat lokalny objęli: Radio RAM, Radio Kaszëebë oraz Radio Planeta FM. Więcej ciekawostek zza kulis można usłyszeć w audycjach dedykowanych wydarzeniu. Sukces poprzednich edycji Miesiąca Teatrów, którym patronowali m.in. wybitni aktorzy, tacy jak Tomasz Karolak i Danuta Stenka, pokazał, że warto promować kulturę a dostęp do niej czynić bardziej otwartym. Ogólnopolska kampania Miesiąc Teatrów potrwa do 31 października. Wszystkie spektakle można znaleźć w specjalnej zakładce kampanii na stronie: www.groupon.pl

Informacje o Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) jest światowym liderem lokalnego handlu i miejscem, gdzie można kupić prawie wszystko, zawsze i wszędzie. Wykorzystując swój globalny zasięg i pozycję, Groupon, zarówno w ofercie mobilnej, jak i na stronie www, zawsze proponuje konsumentom ciekawe oferty dostępne na rynku, w cenach nie do pobicia.

Dzięki zakładce Groupon Twoje miasto odkryjemy specjalnie wyselekcjonowane oferty w swoim mieście, z Groupon Travel pojedziemy na wymarzone wakacje, a Groupon Shopping daje m. in. szeroki wybór elektroniki, sprzętu gospodarstwa domowego oraz ubrań i akcesoriów. Groupon na nowo definiuje sposób, w który tradycyjne małe przedsiębiorstwa przyciągają, utrzymują i wchodzą w interakcję z klientami. Groupon zapewnia partnerom szeroki pakiet produktów i usług, w tym możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, przetwarzania płatności kartami kredytowymi oraz rozwiązania dla punktów sprzedaży, które pomagają firmom rozwijać się i działać bardziej efektywnie.

Jeśli chcesz zapisać się do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.


Załączniki

miesiac-teatrow.jpg
rozmiar: 495 KB
typ: .jpg

Inne formaty komunikatu