Biuro prasowe

Ciekawe oferty

3 grudnia 2015, 15:43

Prezenty gwiazdkowe – zwyczaje zakupowe Polaków

Jakiego rodzaju upominki sprawiają nam największą radość? Ile osób zamierzamy w tym roku obdarować? Jakie kwoty planujemy przeznaczyć  na świąteczne prezenty? Na te i wiele innych pytań odpowiedzieli klienci Groupon w Polsce. ...

czytaj dalej »
26 listopada 2015, 16:04

Groupon uruchamia Międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych w Polsce

Od początku czerwca 2015 r. działa w Warszawie międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych Groupon (SSC), obsługujące klientów z dziesięciu państw, w tym z Polski. W polskim centrum powstanie 300 nowych stanowisk, które zostaną obsadzone pracownikami z lokalnego rynku pracy. ...

czytaj dalej »
21 września 2015, 16:13

Rusza III edycja kampanii Groupon – Miesiąc Teatrów

Po sukcesie I edycji Miesiąca Teatrów (15.000 sprzedanych biletów), której ambasadorem był Tomasz Karolak, Dyrektor Artystyczny teatru IMKA w Warszawie oraz ogromnym zainteresowaniu akcją „Teatr-dodaj do ulubionych” pod patronatem Andrzeja Seweryna, wybitnego aktora i Dyrektora Naczelnego Teatru Polskiego, Groupon nie ma wątpliwości, że promocja kultury wyższej w Polsce ma sens. ...

czytaj dalej »

8 września 2015, 12:11

1599 zł za oryginalny Apple Watch na Groupon

Choć firma z Cupertino nie ogłosiła jeszcze premiery produktu Apple Watch w Polsce, Klienci Groupon już mogą go kupić do wyczerpania zapasów. Już od 1 września br. na stronie www.groupon.pl oraz przez aplikację mobilną fani nadgryzionego jabłka mogą zakupić Apple Watch. ...

czytaj dalej »
8 września 2015, 10:57

Groupon ratuje wakacje

Tegoroczny sezon urlopowy, choć jeszcze się nie skończył, można zaliczyć do udanych. Wielu zadowolonych klientów zakupiło pobyty z oferty turystycznej na Groupon i pojechało na wymarzone wakacje. Niestety tyle szczęścia nie mieli klienci biura Alfa Star, które pod koniec sierpnia ogłosiło bankructwo. ...

czytaj dalej »
24 sierpnia 2015, 13:53

Chcesz odnieść sukces? Postaw na skuteczną promocję i współpracę z doświadczonym partnerem

Czy firma może zaistnieć i przetrwać na rynku, który osiągnął już pewien poziom nasycenia? Może. Jednak musi być świetna w tym co robi, dbać o najwyższą jakość dostarczanych usług i promocję, która pozwoli wybić się na tle konkurencji. ...

czytaj dalej »